ویژه نامه
(( طلبه پاسخگو ))
««دوستان خوبم بیاییم همه با هم پرسشگری را تجربه کنیم.»»

عید غدیرعید غدیر بر همه شما مبارک.

از غدیر عشق سرشاریم ما

  مست آن جام اقاقى شد دلم، بى‏خود از چشمان ساقى   شد دلم، باز این دل عشقبازى مى‏كند، عاشقانه تكنوازى مى‏كند، چون كه مست از ساغر یاقوتى‏ام، وامدار چشم آن لاهوتى‏ام. واله‏ام سرگشته در صحراى درد، شیعه‏ام سرمست از صهباى درد، تا ابد دست من و جام الست، تا ابد چشمان اشكم مست مست، اى خداى دیده بارانى‏ام، محو دراندیشه عرفانى‏ام، محو در نام بلند ساقى‏ام، عاشق آیینه‏هاى باقى‏ام، در نگاهم موج دریا مى‏شود، شعرهایم وقف فردا مى‏شود، خمى از دریاى حیدر مى‏زنم، جامى از درد پیمبر مى‏زنم، جرعه نوش كوثر ربانى‏ام، در خم ابروى ساقى فانى‏ام.

از غدیرعشق سرشاریم ما، مست چشم ناب دلداریم ما، چشم ما آیینه اهل ولاست، ساغر ما پر ز جام مرتضى است. جامهاى ما اسیر خم تو، مستى ما از غدیر خم تو، خم تو لبریز از حب ولاست، خم تو سرشار از صهباى «لا»ست. اى خروش آبها در یاد تو، معنى فریادها فریاد تو، اى خداى حلم، معبود نیاز ذكر یا قدوس در اوج نماز تا قنوت یادها چشمان توست.

سجده سرخ شفق از آن توست، چشم خورشید است ‏برمستان تو، سبحه افلاك در دستان تو. شب طلوع گریه‏هایت دیده است؛ چاه كوفه، هاى هایت دیده است ذكر بر سجاده‏ات گل مى‏كند، اشك از چشم تو پر مل مى‏كند. اى تغزلهاى سرخ آفتاب، اى امام رود، اى معشوق آب، از همان روزى كه رویید آفتاب از فراز دستهایش ماهتاب؛

عاشق اصل ولایت گشته‏ایم، واصل و صل و صایت گشته‏ایم، «وال من والا» ست در خم غدیر، عشق ما مولاست در خم غدیر. حیدر كرار، مستت مى‏شویم، همچو مالك، پاى بستت مى‏شویم. عمر ما در جذبه نازت گذشت در عروج سرخ پروازت گذشت. بیعت‏ خورشید را باور كنیم، از مى حب على ساغر كنیم. این غدیرخم، خم اهل ولاست، مى فروشى شیوه اهل صفاست، ما سبكبالان كوى حیرتیم وارثان ذوالفقار غیرتیم، شیعه را تفسیر خون باید نمود درد و داغ و عشق در دشت‏ شهود. خون ما جارى است در رگهاى دشت، سبزه‏ها سرخند در پهناى دشت. خون، بهاى عشق بازى مى‏شود، خون مقام تكنوازى مى‏شود. مكتب ما مكتب خون است و بس، مكتب گلهاى گلگون است و بس. هر كه را زخمى نباشد شیعه نیست، شیعه بى‏درد آیا هست؟ كیست؟

شیعه! با سرخى خون اعجاز كن. با دو بال زخمى‏ات پرواز كن پر گشا تا اوج عرفان خدا تا تلاوتگاه قرآن خدا؛ تا خروش چشمهاى منجلى تا خدا، تا اشك تا بیت على. یا على از غربتت دم مى‏زنم با دل تارم نى غم مى‏زنم؛ یا على این آتش جان من است شعله‏هاى زخم سوزان من است، غربت تو غربت آلاله‏هاست غربت تو انعكاس ناله‏هاست.

اى امام درد یا مولا على، عاشق شبگرد یا مولا على، معنى غیرت خروش چشم تو مردتر از مرد یا مولا على. اى لطافت‏ خیز معشوق سحر یا امام الورد یا مولاعلى. همچو رب تنها و بى‏همتا تویى اى امیر فرد یا مولا على، مى‏چكد از اشك‏هایت ماهتاب آفتاب زرد یا مولا على.

یا على اى امتزاج مهر و ماه، اى امام گریه زخمى چاه. یا على اى همسر بانوى آب، مى‏دمد از چمشهایت آفتاب، پیش چشمت آب نیلى مى‏شود یاس احمد غرق سیلى مى‏شود پیش چشمت آه در را سوختند بیت عترت را به كین افروختند. دست‏ شبنم رنگ نیلوفر شكست، جامهاى ساقى كوثر شكست، بازوان نسترن مجروح شد قامت زهراى تو بى‏روح شد. مثل گوهر گریه‏ات در چاه شد قوس محرابت‏ شهادتگاه شد.

ساقى خم غدیرى یا على، دست ما را چون نگیرى یا على؟! یا على اى ساقى خم، السلام یا على اى مثنوى ناتمام ...

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابیطالب (ع)



نظرات شما عزیزان:

لینک باکس فطرس دل
ساعت12:34---6 آذر 1389
سلام دوست عزیز
من مدیر لینک باکس فطرس دل هستم

میتونی برای بالا رفتن بازدید وبلاگت کد زیر را در آخر ویرایش قالبت قرار بدی تا من هم در لینک باکس فطرس دل لینکت کنم
_____________________________________________

< language="" type="text/">
document.write ('
document.write ('ame width="500" height="350"="http://www.linkbox-fotrosedel.blogfa.com " style="border: 0px;"');
document.write (' frameborder="0" scrolling="auto">
document.write ('ame>');



____________________________________________
موفق باشی
یاعلی


فطرس
ساعت12:32---6 آذر 1389
یا علی

پیش تو موسی عمران و تکلم هرگز ،
با وجود تو کنم راه خدا گم هرگز

[گل][گل][گل]

موی جو گندمی ات جنت اعلای من است ،
دل دهم بر دو سه تا خوشه گندم...هرگز

[گل][گل][گل]

سلام
عیدتون مبارک
ممنون که به فطرس دل اومدین
اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید


ریحانه
ساعت12:28---6 آذر 1389
واقعا زیبا بود..... قشنگتر از همه آنگ روی وبلاگ بود... دلمو خون کردید با این آهنگ من هنوز قسمت نشده برم شلمچه اگه بشه ایشاالله امسال عید میخوام با بچه های دانشگاه برم راهیان نور... موفق باشید یا حق

سوده
ساعت21:45---5 آذر 1389
سؤال من:

وقتي سايت هاي حامي دولت، شمار جمعيت تظاهرات روز 9 دي 88 در كل كشور را بيش از چهل ميليون نفر مي داند که اين آمار به اندازه ي تمام راي دهندگان است
و حال که نظام نسبت به ميکروب هاي سبز واکسينه شده،
چرا دولت به سبز اندیشان مجوز راه پيمائي نميدهد؟ ================================================ جواب شما: با سلام مجوز نمی دهد چون باز هم میکروب های ناشناخته و کم جون هستند وکمین کردند تا فرصت بعدی ظهور کنند و خراب کاری به بار بیارند. بعدش چه اسراری به تظاهرات هست مگر نمی شود بدون تظاهرات حرف زد.به اونها اجازه داده شده در رسانه بیایند حرفشون رو بزند اما متآسفانه فرار می کنند.


قاصدك
ساعت19:56---5 آذر 1389
آقا نشد لينكتون كنم. مشكل از آدرس لاكس بلاگه!!!بلاگفا اجازه نمي ده
سعي مي كنم بيام


قاصدك
ساعت19:52---5 آذر 1389
سلام گرامي .شما لينك شدي
اوه اوه چه فونتي !!كاملا قروقاطي شده به بهم. بعد مي يام مي خونمش. يه شماره
كوچكترش كني مشكل حله
ياحق


یک دوست
ساعت19:41---5 آذر 1389
سلام ببخشید من زیاد وقت ندارم که بتونم نظرم رو درباره این مسأله ای که مطرح کرده اید بگویم . . .

انشاالله بزودی بهتون سر می زنم ودر این موارد با هم صحبت می کنیم . . .

آخه موضوع خوبی رو مطرح کرده اید . . .

با تشکر از شما دوست



یک دوست
ساعت19:41---5 آذر 1389
سلام ببخشید من زیاد وقت ندارم که بتونم نظرم رو درباره این مسأله ای که مطرح کرده اید بگویم . . .
انشاالله بزودی بهتون سر می زنم ودر این موارد با هم صحبت می کنیم . . .
آخه موضوع خوبی رو مطرح کرده اید . . .
با تشکر از شما دوست


منتظران ظهور
ساعت19:35---5 آذر 1389
سلام
ممنون از لطفتون
ما وبلاگ شمارو با همون لینکی که دادید لینک کردیم با اسمه طلبه شما هموبلاگ مارو با نام یوسف الزهرا لینک کنید
موفق باشید


...منتظر...
ساعت19:34---5 آذر 1389
دوباره سلام
ممنون كه راهنمايي كردين
حالا درست شد
اللهم عجل لوليك الفرج


ستاره
ساعت19:32---5 آذر 1389
سلام خداقوت
ممنون از حضورتون خیلی خوشحالم که با وب شما اشنا شدم برامن افتخاره شمارو لینک کردم شماهم دوست داشتید مرو بانام ستارگان کویر لینک کنید بسیار سپاسگزارم

التماس دعا


نرگس
ساعت18:39---5 آذر 1389
سلام ممنونم
من شمارو با افتخار لینک کردم.
شما هم لطف کنید منو با نام محفل عشق بلینکید.
متشکرم التماس دعا


مریم
ساعت18:27---5 آذر 1389
به نام خدا
با سلام عزیزم
مرسی لینک شدید
منم به اسم کفش دوزک بلا لینک کنید
ممنون


مریم
ساعت17:03---5 آذر 1389
به نام خدا



سلام دوست خوبم

عید غدیر خم را به شما تبریک میگم

ممنونم که به وبلاگم اومدید

وبلاگتون فوق العاده است

با افتخار لینکتون می کنم


فاطیماه
ساعت16:56---5 آذر 1389
سلام

ممنون از لطفتون . فکر کنم درست شد .

باعث خوشحالی منه که توی وب شما هم جایی داشته باشم .

برقرار باشین


منتظران
ساعت16:56---5 آذر 1389
سلام
وب خوبی دارید خیلی وب خوب و مفیدیه.
ما وب شما رو لینک کردیم شما هم دوست داشتید لینک کنید.
در مورد سوالی که گفتید درمورد دعا کردن و اینکه چرا اجابت نمیشه دعای ما در بعضی مواقعه به اعتقاد ما بعضی اوقات که دعای ما براورده نمیشه حتما حکمتی هست که براورده نمیشه دعامون یا اینکه گناهی انجام دادیم که باعث شده اون گناه تا دعای ما دیرتر به اجابت برسه بعضی اوقات خدا میدونه که اگر این دعارو من برای بندم با اجابت برسونم به نفعش نباشه و خیر وصلاحشه که به این حاجتش نرسه و برا همین براورده نمیکنه و گاهیم گناهی میکنیم که جلوی اجابت دعامون رو میگیره .حالا حکمت خداون است و همه اینایی که ما میگگیم حدسیات هست و خدا براساس حکتش دعایی رو اجابت میکنه ودعایی رو اجابت نمیکنه و کسی نمیدونه که خدا به چه دلیلی دعای بندشو ااجابت نمیکنه.التماس دعا ============================================ بله بعضی نکاتتون صحیح است اما اینکه فرمودید همه اینها که می گوییم حدسیات است درست نمی باشد چون در روایت امیرالمومنین به خیلی از حکمت های دیگر هم اشاره شده.(روایت با دقت مطالع شود.


بنده خدا
ساعت15:57---5 آذر 1389
سلام لینک شدید . . .
با نام سایت لینک کرده بودم ولی انگاری ثبت نشده بود . . .
الان با نام وبلاگتون . . .
موفق باشید


...منتظر...
ساعت14:42---5 آذر 1389
سلام
ممنون از حضورتون
وب خيلي خوبين دارين
با اجازه لينكتون كردم
اللهم عجل لوليك الفرج


نرگس
ساعت14:18---5 آذر 1389
با سلام ودورود فراوان
ممنونم که به وبلاگ من تشریف اوردید.
میخوام بگم هر انسان خوبیو که خدا بیشتر دوسش داره میخواد هر شب هر روز هر دقیقه هر ثانیه باهاش ارتباط برقرار کنه خداوند رحمان به نظر من دیر حاجتشو براورده میکنه خدا میخواد صدای اون بنده اشو بیشتر شنوه ولی مطمئنا هر چی به صلاح بند هاش باشه اونو زود زود جواب میده.
در ضمن من شمارو میخواستم لینک کنم متاسفانه نشد.
بازم بهم سر بزنید.
تا درودی دیگر بدرود.

التماس دعا ========================================= بله حتما همینطور است کاش میشد ما انسانها انقدر عجول نبودیم.


نرگس
ساعت14:18---5 آذر 1389
با سلام ودورود فراوان
ممنونم که به وبلاگ من تشریف اوردید.
میخوام بگم هر انسان خوبیو که خدا بیشتر دوسش داره میخواد هر شب هر روز هر دقیقه هر ثانیه باهاش ارتباط برقرار کنه خداوند رحمان به نظر من دیر حاجتشو براورده میکنه خدا میخواد صدای اون بنده اشو بیشتر شنوه ولی مطمئنا هر چی به صلاح بند هاش باشه اونو زود زود جواب میده.
در ضمن من شمارو میخواستم لینک کنم متاسفانه نشد.
بازم بهم سر بزنید.
تا درودی دیگر بدرود.

التماس دعا


قلم دانش آموز
ساعت14:04---5 آذر 1389
سلام بزرگوار. خسته نباشید.

ممنون از حضور و لطفتون...
اگه مایل به تبادل لینک هستید وب ما رو با نام " قلم دانش آموز " لینک بفرمایید و بگید که وب زیبای شما رو با چه نامی لینک کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج.
یاعلی مدد.


بنده خدا
ساعت13:59---5 آذر 1389
سلام و عرض ارادت . . .
وقتتون بخیر . . .
از تاخیرم در پاسخ کاملا شرمنده ام . . .
تازه از مسافرت برگشتم . . .
از لطفتون بابت لینک کمال تشکر را دارم . . .
من نیز شما رو لینک کردم . . .
لطفا بنده رو با نام به ســــــــــوی یار لینک کنید . . .
و مجدد منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستم . . .
موفق و سر زنده باشید . . . [لبخند][گل]


ناصحین89
ساعت13:34---5 آذر 1389
از دستمال کاغذی نانسی تا یکی از اراذل بی‌آبرو
به روزیم


فاطی
ساعت12:52---5 آذر 1389
سلام بزرگوار..
خیلی ممنونم که بهم سرزدی.. و از آشنایی با شما و مطالب خوبتون خیلی خوشحالم.مطالب وبت عالیه..
پسرم برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم. یا علی.... =========================================== ممنونم خدا شما رو برای فرزندانتان نگه دارد انشاءالله.


فاطی
ساعت12:49---5 آذر 1389
سلام عزیز...

روز عید غدیر، فقط جشن نیست تا به شادی و کف زدن بگذره. روز چشم دل گشودنه و با همه وجود بیدار شدن. روز بیعته و حمایت از ولایت. روز مبارک باد گفتنه به یمن ولایت و روز شادباش گفتن به ولی عصر(عج) و بیعت مجدد با او. روز سلام و صلواته بر پیامبر(ص) که امتش را رها نکرد. روز سپاسمندی از خداست که در دریای طوفانی و پر غفلت دنیا کشتی نجات ولایت را به سویمان فرستاد. مبارک باد این عید. مبارک باد این بیعت مجدد، مبارک باد ولایت امام عصر(عج ).

خورشید چراغکی ز رخسار علیست
مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات
همسایه دیوار به دیوار علیست

عید سعید و بزرگ غدیر بر شما مبارک باد.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


رویا
ساعت12:36---5 آذر 1389
سلاااااام

ممنون از پاسخ کامل و جامع

یاعلی(ع)


انسیه
ساعت12:20---5 آذر 1389
ممنون که سر زدید وبلاگ جالبی دارید.

سمانه (بوی سیب)
ساعت1:05---5 آذر 1389
سلام علیکم
ممنون از حضورتون....
بسیار وبلاگ خوبی دارید...لذت بردم...
خوشحال میشوم مجددا در خدمتتان باشم....
عید بر شما مبارک....


قاصدک
ساعت0:46---5 آذر 1389
سلام بر شما بزرگوار،ممنون از حضور گرمتون.وبلاگ جالبي داريد... با تبادل لينک هم موافقم با افتخار وبلاگ شما رو لينک مي کنم.
غدير! بهاى هر چه بهاران، طراوت قطره قطره‏ ى باران، عطر دل‏ انگيز نعمت ولايت و موهبت هدايت!عيد اکمال دين .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين عليه السلام بر جنابعالي و پيروان ولايت خجسته ومبارک باد.
@};


یک دوست
ساعت20:15---4 آذر 1389
سلام علیکم
خدا قوت
با افتخار شما رو لینک کردم. . .

یا زهرا . . .


ح.ق
ساعت16:18---4 آذر 1389
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب(ع)
سلام عید شما مبارک


مینا
ساعت14:05---4 آذر 1389
سلام
ممنون که بهم سرزدین
هرکار کردم وبتونو لینک کنم نشد و شما لینک نشدید.
یا حق ======================================== طلبه پاسخگو:سلام ممنونم اگه زحمتی نیست با این آدرس لینک کنید درست میشه بنده شما رو لینک کردم. fana-fana.blogfa.com موفق باشید.


مینا
ساعت13:57---4 آذر 1389
قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه ی لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد
عید غدیر مبارک
یا حق


سعيدي
ساعت22:30---3 آذر 1389
سلام عزيز بايد سرفرصت نشست ومطالب شما را يكايك با دقت خواند خيلي جامع است خداوند شمارا براي نشراسلام موفق بدارد
هنگام رکوع خود نگین بخشیدی
آب از دل چاه بر زمین بخشیدی

جان در طبق عشق نهادی یکشب
آن را به محمد امین بخشیدی

دردانه روزگار مولای شماست
آن مرد ترین سوار مولای شماست

در مدرسه عشق سرافرازانید
چون صاحب ذوالفقار مولای شماست

داماد پیمبری همین ما را بس
تو فاتح خیبری همین ما را بس

از تشنگی روز جزا باکی نیست
چون ساقی کوثری همین ما را بس
=============================== انشاءالله با حوصله بخونید نکته ای بود ما دربست در خدمتیم.


رويا
ساعت20:49---3 آذر 1389
سه بار سوالم رو تايپ كردم ولي وقتي ارسال رو زدم متوجه شدم از اينترنت قطع شدم و همه نوشتم پريد

باشه براي بعد

التماس دعا

يا علي (ع)


سید مصطفی
ساعت15:07---3 آذر 1389
سلام
عید غدیر به شما تبریک می گویم.


هادي
ساعت12:48---3 آذر 1389
سلام
لينك نميشد هر كاري ميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط هادی فلاح

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 65815
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 842
تعداد آنلاین : 1